fredag 3. august 2012

Spanske ungdommer

Ettersom vi har barn som er veldig aktive i CISV, hender det at vi får gleden av å huse barn og ungdommer som skal på leir i Norge. Det er veldig artig. I år hadde vi en 13-åring som skulle til Manila på Filippinene og en som skulle til Brasilia i Brasil. Det ble kjempesuksess, og senere på sommeren var det klart for en liten leir på Romarheim. Vi ble vertsfamile i dagene før og etter leiren. Skikkelig leirstemining ble det da seks spanske ungdommer inntok heimen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar