lørdag 28. juli 2012

Hagens bjørnebær!

Inntil dukkestuen har jeg plantet en bjørnebærbusk. I fjor ble det ingen bær, men i år har den blomstret. Så det kommer nok til å bli en liten kurv med bær i år. Ikke bare det! Se på de nydelige rosa blomstene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar