søndag 26. august 2012

Søndagsmiddag

Dette blir bra! Og det er enkelt. Det er vel det viktigste? Kylling med rosmarinkvister stukket under skinnet. Kyllingen gnidd inn med olivenolje, honning, salt og pepper. Legg mange hvitløkfedd i en form med kyllingen. Stekes på 180 grader i 90 minutten. Altså god tid til å lese en bok og ta seg en kopp kaffe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar