Dette blir bra! Og det er enkelt. Det er vel det viktigste? Kylling med rosmarinkvister stukket under skinnet. Kyllingen gnidd inn med olivenolje, honning, salt og pepper. Legg mange hvitløkfedd i en form med kyllingen. Stekes på 180 grader i 90 minutten. Altså god tid til å lese en bok og ta seg en kopp kaffe.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar