Etter en kjedelig vinter inne i familiens kjellerstueakvarie, har våre åtte karper/gullfisker fått friheten tilbake! O'lykke! Nå svømmer de lykkelig rundt i den lille hagedammen!
Denne fordypningen i fjellet har vært en plage. Eller et gjørmehull, hvor ingenting vil gro! Etter mye undring om hva den kunne brukes til, gikk min mann med på å mure en kant slik at fordypningen kunne bli en liten dam. Jeg hadde da prøvd å fylle den med sten og sand, for å og lage et bed. Men, det ble bare søl. Det rett og slett regner for mye her! Dammen er for grunn til at fiskene kan bo der om vinteren. Så da må de inn. Men, nå svømmer de der igjen. Koselig!









