Tja, å virkelig nyte herligetene gjør man vel ikke før man ser hvilke godsaker som ligger i den grønne boksen av en styggedom. Ja, for vakker kan man vel ikke kalle den - kompostbingen. Tanken på at dette faktisk må graves ut, legges i et trillebår, trilles til angitt sted, tømmes og spres utover gjør ikke saken bedre. Men, hjelpe meg og mange epler vi fikk i fjor! Så en ting kan en si. Sakene funker! Det er vel det viktigste, så får vi håpe at venner og familie bærer over med meg til lukta sakte men sikkert har dunstet vekk. Såpe og vann hjelper ikke her, kun tidens tann;-) Ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar